Monday 14 January 2013

Legoland Malaysia

Legoland Malaysia

You all's dah sampai ke taman tema yang dok heboh kat tv n radio....Ala taman tema Legoland yang pertama di Asia. Hari tue nuyien sempat la pergi jap bersama geng kaki jalan.....heheheh....
Sapa lagi kalau bukan kak rena n kak Edd ku ini.....


Bila sampai sini, aku pulak yang lebih ngalahkan budak-budak....pada hal dah mak budak dah nie....
Ada aku kisah....heheheh....alang-alang masuk, try la semua benda yang ada kat dalam tue.....
Aku nie benda-benda macam nie memang suka....selagi boleh cuba, aku cubala.....paling best roller coasterla....tapi bagi aku, roller coaster kat Universal Studio Singapore lagi best la....sini masih lagi boleh gelak-gelak.....Kena yang kat Universal Studio Singapore turun dari roller coaster mau ye potong jari tak keluar darah.....heheheheh...sampaikan ada yang mabuk pun ada.....hehehhe



Dah nak balik baru hinggat kaki dari pagi sampai k petang tak berhenti jalan....hahahha, cian kaki


And posing sebelom balik hehehhee...


Ada masa kita orang akan sampai lagi ke sini k.sebab kita orang siap dah buat annual pass lagi tau....
Pasni nak pergi Hello Kitty pulak...kat Puteri Harbour


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...